Web sajt Vam je neophodan
WEB SAJT KAO SAVREMENA VIZIT KARTA
ODLIKE KVALITETNOG WEB SAJTA
Ideja sajta koji ima mogućnost rada na dva fronta istovremeno, rešavajući zadatke kako zaposlenih tako i klijenata, koji ima ogromne mogućnosti i koji neminovno dostiže sve postavljene ciljeve nikako ne predstavlja utopiju.
U današnje vreme web sajt je nešto više od informacione prezentacije firme. Web sajt je jedan od najmoćnijih instrumenata koji pomaže komercijalnim i nekomercijalnim organizacijama, velikim i malim kompanijama, ubrzavajući i stabilišući njihov razvoj.
U čemu je tajna takvog sajta?
Osnovni cilj sajta je privlačenje novih klijenata ili partnera, razvijanje biznisa putem isticanja prednosti kompanije, detaljnnog opisa usluga ili proizvoda. Cilj sajta može biti i obuhvatanje nove niše ili izlaz na međunarodno tržište.
Glavni zadaci sajta
Formiranje imidža
Uz pomoć elemanata dizajna, informacije o kompaniji ili organizaciji mogu postati još moćnijim oružjem za formiranje njenog imidža, učvršćivanje njene pozicije na tržištu, a takođe i učvršćivanje lojalnosti njenih klijenata.
Uz pomoć sajta se može promovisati stil i povećati nivo prepoznatljivosti brenda.
Može se raditi na tome da auditorijum i partneri vide Vašu firmu ili organizaciju baš onako kako Vi želite.
Širenje baze klijenata i partnera
Postavljanje informacija o kompaniji/organizaciji i njenim aktivnostima, različitih uslova za saradnju koji će biti zanimljivi drugim kompanijama, mogućnost komunikacije sa konsultantom onlajn…svaki element može pomoći u privlačenju novih klijenata i novih partnera.
Mogućnost prodaje usluga i proizvoda
Web sajt može biti i platforma za oglašavanje – jedino šte je potrebno je objaviti informaciju o akcijama i specijalnim ponudama. Takva reklama je jako povoljna, a istovremeno jako delotvorna. Takođe, sajt može imati opciju onlajn kupovine, donoseći samim tim još veći profit.
Šta je važno za savremene web sajtove?
Dizajn web sajta
Dizajn može da privuče potencijalnog klijenta, motiviše ga na sledeći korak, ali isto tako i da ga odbije stvarajući pogrešan utisak o kompaniji.
Po pravilu, web sajtovi se prave u stilu čitavog brenda i firme. Međutim, ukoliko brend ne postoji, stvaranje sajta bi trebalo da se zasniva na tendencijama dizajna web sajtova, naglašavajući prednosti firme i izazivajući željene asocijacije kod publike.
Jako je važno uzeti u obzir odabir boja i njihovo međusobno kombinovanje, što svakako treba prepustiti profesionalcima.
Struktura sajta
Kao što pozorišna predstava počinje podizanjem kulisa, tako i stvaranje sajta počinje od analize strukture sajta. Od kvaliteta strukture zavisi veliki deo uspeha čitavog web sajta. Ukoliko struktura nije promišljena do tančina, ima greške i stvara nedoumice kod korisnika, to će se i te kako odraziti kod auditorijuma.Ne treba zaboravljati da je pravilna struktura zalog brzog indeksiranja, odnosno obilaska sajta od strane pretraživača pri korišćenju algoritma pretrage.
Potrebna količina informacija
Većina web sajtova, za razliku od drugih web resursa, podrazumeva ogromnu količinu informacija. Zapravo, informacije treba biti tačno toliko da posetilac sajta bude u mogućnosti da komforno, samostalno pronađe odgovor na pitanje koje ga interesuje.
Funkcionalnost sajta
Web sajt zahvaljujući funkcionalnosti može rešiti veliki broj zadataka. Da bi se to postiglo, potrebno je da se još u početnim etapama stvaranja sajta osmisle funkcije koje će biti neophodne kako personalu, tako i klijentima i potencijalnim partnerima.
Savremeni funkcionalni sajt može imati ulogu asistenta koji čuva datoteke i pomaže pri njihovom međusobnom deljenju, koji ima ličnu interakciju sa svakim posetiocem sajta individualno itd.
Prilagođavanje sajta mobilnim uređajima
Prisustvo mobilne verzije sajta je bitan preduslov za kvalitetan, profesionalan i moderan web sajt. Ukoliko sajt nije prilagođen mobilnim uređajima to se može jako odraziti na imidžu sajta, pa i čitave firme/organizacije, pritom postoji opasnost od gubitka dela potencijalnih klijenata. Pored toga, postojanje mobilne verzije, baš kao i dobra struktura sajta može doprineti dobrom pozicioniranju sajta prilikom pretrage.
Višejezičnost
Kvalitetan web sajt mora imati funkciju višejezičnosti, ukoliko firma/organizacija ima u planovima izlazak na međunarodno tržište. To će pružiti komfor korisniku, koji će moći da pročita informacije na onom jeziku koji njemu najviše odgovara.
Primer kvalitetnog modernog web sajta
Pravi primer kvalitetnog funkcionalnog sajta je sajt runawaytravels.rs. Sajt koji na zabavan način kroz putovanja i druženja promoviše sport.
On spaja sve bitne faktore profesionalnog web sajta: dovoljna količina informacija, jarki, moderni dizajn koji ostaje u sećanju, pregledna stuktura i funcionalnost.
Sajt u potpunosti odgovara viziji organizatora.
Dizajn je dopunjen upečatljivim fotografijama i citatima koji demonstriraju rad organizacije. Generalno, sajt pruža maksimalnu informaciju o organizaciji, njenim mogućnostima i onome čime se ona bavi. Odličan primer koji ostavlja željeni pozitivni utisak kod posetilaca sajta.
Sajt je delo Agencije Master Partner iz Kragujevca, koja ima iskustvo u izradi sajtova već 8 godina, a njegov kvalitet zapažen je i od strane PC Press-a koji već 22 godine bira “najbolja onlajn mesta na domaćem internetu”. Sajt runawaytravels ove godine je svrstan u TOP 50 srpskih sajtova.
Evo šta kažu organizatori runawaytravels o saradnji sa Agencijom Master Partner:
Pravo je zadovoljstvo raditi sa ovakvim ljudima. Izuzetno su profesionalni, ali i veoma pristupačni i otvoreni za saradnju. Svaku našu ideju su podigli na viši nivo i konstantno nalazili još atraktivnija rešenja za naše potrebe. Nisu ustuknuli ni pred jednim od hiljadu zahteva koji smo imali i našli su način da svaku našu zamisao pretoče u realnost
Ukoliko ste se rešili da postanete vlasnik sajta, imajte na umu da je web sajt savremena vizit karta Vaše firme/organizacije i da mora odgovarati svim tehničkim i korisničkim zahtevima i pamtite – Dobar web sajt daje dobre rezultate, ODLIČAN web sajt daje ODLIČNE rezultate!